GYIK

Gyakran IsmételtKérdések


Webáruházunkban leadott megrendelések esetén fizethetsz a vásárlás pillanatában vagy az átvételi ponton személyesen.

Online leadott és kifizetett rendelések esetén használható fizetési módok (az átvétel módjától függően): PayPal, bankkártyás fizetés, Barion rendszer

Futárnál történő fizetés esetén: készpénz (utánvét)

A termékek adatlapján tudod osztályozni a terméket, illetve megírni arról véleményed.

Minden termék esetében hasznos lehet mások véleménye, akik adott terméket már kipróbálták, használták. A termékoldalon megtalálható értékelési, véleményezési lehetőség minden esetben, kizárólag a termékkel, annak funkciójával kapcsolatos tapasztalatok, mások döntését segítő információk megosztását hivatott szolgálni.

Az értékelések lehetnek pozitív vagy negatív jellegűek, de mindenképpen a termék tulajdonságaival vagy használatával kapcsolatosak. Javasoljuk, hogy a minél hasznosabb vélemény írása érdekében írd le, hogy mi volt a vásárlás célja és azt a vásárolt termék hogyan szolgálta ki.

A kedvezményes kuponkódok beváltási feltételei minden esetben a kuponkódhoz tartozó beváltási feltétek szerint használhatók fel. Beváltás előtt érdemes ellenőrizni a kuponkód:

  • termékre/termékkategóriára való érvényességét
  • érvényességi idejét
  • a termékre érvényes egyéb árkedvezmény meglétét (kuponkedvezmény akciós árú termékre nem váltható be)
  • online vagy szaküzletben történő beválthatóságát
  • a termék elérhetőségére vonatkozó feltételeket (raktáron vagy csak rendelésre kapható temrékekre is érvényes-e)

Amennyiben a fenti feltételeknek a beváltani kívánt kuponod megfelel, de a kedvezmény érvényesítése továbbra sem működik, úgy ellenőrizd, hogy:

  • van e a kosrában olyan termék, melyre az adott kuponkód nem érvényes (előfordulhat, hogy ez okozza a problémát)
  • személyre szabott kuponkódok esetén csak a megadott regisztrált e-mail címhez tartozó felhasználói fiókon keresztül váltható be a kedvezmény
  • felhasználásra került a kupon, hiszen egyes kuponkódok egy fiókkal csak egyszer használhatók fel (például korábban leadott, de törölt rendelés, melyben a kuponkód beváltásra került)

Ha a kupon beváltása még így sem működik, bátran keresd ügyfélszolgálatunkat a vásárolni kívánt termék cikkszámával és a kuponkóddal, hogy utána nézhessenek a beváltás akadályának.

Helyhiány miatt sajnos nem áll módunkban minden terméket bemutatni számodra, kisebb termékeket elektronikai eszközöket a székhelyünkön megtudjuk mutatni.

Online áruházunkban egy egyszerű regisztrációt követően már le is adhatod megrendelésedet. Nincs más teendőd, mint kattints a jobb felső sarokban található regisztrációra, add meg az e-mail címedet, teljes nevedet és az általad generált jelszót, amit a későbbiekben a felhasználói fiókodba lépéshez szeretnél használni. A regisztrációd az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF), valamint az Adatvédelmi nyilatkozat elfogadása után már el is készült. Vásárláshoz használd a “Kosár” gombot, melynek véglegesítésével elindulhatsz a rendelési folyamaton, ahol kiválaszthatod a fizetési- és átvételi módot, majd legvégül egy ellenőrzést követően elküldheted végleges rendelésedet. Ennek állapotáról e-mail formájában folyamatosan visszajelzéseket küldünk attól függően, hogy a folyamat éppen milyen státuszban tart.

Az elektronikus számla és a papír alapú számla között nincs lényegi különbség, mindkettő ugyanúgy hivatalos és érvényes. Az elektronikus számla megjelenésében különbözik, nem papírra készül, hanem egy digitális fájl, esetünkben PDF formátumú. Az e-számla minden esetben digitális aláírással és időbélyegzővel ellátott dokumentum, melyet az elektronikusan kiállított dokumentumot olvasó program (jellemzően Acrobat Reader) Tanúsítványok menüpontjában tudsz megtekinteni.

Ez esetben kérjük, a túlterheltség miatt keressünk bennünket az e-mail címünkön. A beérkező üzeneteket legkésőbb 2 munkanapon belül megválaszoljuk.

Amennyiben rendelésről, szállításról nem kapott visszaigazoló e-mailt, kérjük ellenőrizze a honlapunkon a vásárlói fiókjában megadott e-mail címet, hogy nem történt-e elírás. Az esetek nagy százalékában ezért nem érkezik meg a válasz e-mail.

Minden email-re reagálunk, a beérkezett emaileket folyamatosan feldolgozzuk, amennyiben nem kapott választ 2 munkanapon belül, kérjük, hogy még egyszer továbbítsa üzenetét az info@brandborze.hu e-mail címünkre.

Igen, bizonyos esetekben el kell fogadni a vadonatúj helyett a javított darabot. Mind jótállás, mind szavatosság esetén elsősorban a termék javítását vagy cseréjét áll a vevő jogában kérni.

Ez alól kivétel, ha a csere lehetetlen (például nincs azonos termék készleten) vagy a csere aránytalan többletköltséget eredményezne (például abban az esetben, ha a hibás termék azonnal és minimális költséggel javítható.)

Kérjük minden esetben nézze át a terméket a kiszállításnál, mert külsőleg sérült termék esetében utólag nem tudunk reklamációt elfogadni!

Ha a termék átvételekor észleli a sérülést ne vegye át, hanem küldje vissza az árut, és készíttessen jegyzőkönyvet a futárral. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk reklamációt elfogadni.

Amennyiben működési hiba lépett fel a terméknél kérjük jelezze felénk emailben írja le a készülék hibáját, és a beazonosítás érdekében adja meg rendelési számát.

Ha a megrendelt termék sérült,kérjük az adott terméket a sérüléssel fényképezze le és a képeket küldje el részünkre az info@brandborze.hu e-mail címre. A dokumentáció alapján értesítjük Önt a továbbiakról.